مدیر شهرداری ناحیه بهاران گفت: در راستای انجام فعالیتهای عمرانی بیش از 133 هزار متر مربع از معابر ناحیه بهاران آسفالت و بهسازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛روناک بابایی مدیر شهرداری ناحیه بهاران گفت: از ابتدای امسال و با هدف بهبود وضعیت معابر در راستای سهولت در تردد شهروندان و همچنین وسایل نقیله برنامه ریزی مناسب برا بهسازی محلات و معابر این ناحیه صورت گرفت.

 وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهرکهای این ناحیه از وضعیت مناسبی برخوردار نبود و همچنین آسفالت بسیاری از معابر اصلی درچار فرسودگی و تخریب شده بود عملیات بهسازی و آسفالت بصورت ویژه در دستور کار این شهرداری قرارگرفت.

وی از آسفالت بیش از 133 هزارمتر مربع از محلات سطح ناحیه بهاران در نه ماهه نخست سالجاری خبر داد و افزود: از این میزان 91 هزار متربع مربع از سطح محلات و شهرکها، 30 هزار متر مربع روکش آسفالت  خیابانهای اصلی و 12 هزار و 500 مترمربع نیز لکه گیری معابر اصلی صورت گرفت.

 مهندس بابایی افزود : همچنین در راستای هدایت آبهای سطحی وساماندهی جداول سطح ناحیه بیش از 12 هزار و پانصد متر طول عملیات جدول گذاری در سالجاری انجام گرفت.

 وی عنوان کرد: با هدف کاهش و روانسازی ترافیک در سالجاری عملیات تعریض خیابانهای سطح ناحیه به متراژ 6 هزار 500 متر طول نظیر تعریض دسترسی اصلی 17/1، تعریض خیابان بوستان جنب آپارتمانهای آتشنشانی، تعریض بلوار بوعلی وتعریض خیابان استاد شهریار اجرا شد.

بابایی اعلام کرد: ایمن سازی معابر بهاران یکی دیگر از اقدامات عمرانی این شهرداری در نه ماهه امسال بود که بیش از 5 هزار متر مکعب دیوار حائل احداث شد.

وی اجرای 5 هزار 250 متر کف فرش و پیاده رو، ایجاد 17 رمپ برای معلولین، احداث استخر پارک بهاران در میدان قانع، اجرای عملیات عمرانی فضای سبز بلوار 12 فروردین، احداث پارک کوثر گریزه به متراژ یک هزار 400 مترمربع و اجرای نماسازی آبشار جنب هتل شادی با کاشی شکسته با متراژ 235 مترمربع را از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری ناحیه بهاران برشمرد.

مدیر شهرداری ناحیه بهاران گفت: امیدواریم با اقدامات عمرانی صورت گرفته در سالجاری توانسته باشیم ضمن انجام تعهدات موجبات رضایتمندی ساکنان این ناحیه را فراهم کرده باشیم.

انتهای پیام/  د م

احداث پارک کوثر گریزه به متراژ یک هزار 400 مترمربع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.